Investujete velké peníze do reklamy, ale účinek nikde? Zkuste to s pribram.cz!
Nepřehlédněte
17. ledna 2019 (20:13)
Spousta živnostníků, firem, podniků, ale i osobností si láme hlavu s tím, kam umístit reklamu, aby splnila svůj účel. Žijeme v době, kdy se bez reklamy dá operovat jen v minimálním počtu profesí. Marketing se rozmohl do samostatného oddělení, na němž reklamní agentury vydělávají a doporučují klientům, jak správně propagovat své služby, sdělení či produkt.
Určitě i vy znáte ten stav, kdy přijdete domů a ve schránce už na vás čekají hromady letáků, které nabízejí kdejaké slevy na konkrétní produkty či služby. Většina těchto tiskovin končí hromadně v popelnici bez toho, aniž by je příjemce vůbec otevřel. Pro firmy jsou to zbytečně vyhozené peníze, které by mohly investovat mnohem lépe.
Na trhu s reklamou nechybí ani takové možnosti, jako vměstnat se mezi další stovky firem do objemných katalogů. Nejenže se takové médium stává nepřehledným pro potenciální zákazníky, ale rovněž také ekonomicky nevýhodným. Za zveřejnění je třeba zaplatit opravdu velké peníze a hodnota inzerátu je mnohdy nulová. Nehledě na kvalitu grafického zpracování, které je mnohdy obohaceno tunami nezajímavého textu.
Proč to tedy nezkusit na úrovni 21. století. Na pribram.cz si lze povšimnout, že s pravidelností se k nám vracejí spokojení inzerenti. Návštěvnost našeho portálu přesáhla 4 miliony přístupů za loňský rok a stále rosteme. Aktuálně náš portál navštěvuje denně dvacet tisíc lidí z regionu. Téměř každý návštěvník u nás zobrazí více než 2 stránky, neboť za minulý rok jsme zaznamenali více než 8,5 milionu prokliků. Naše inzerce je vidět! Kdykoliv, kdekoliv a kdokoliv si otevře náš zpravodajský web, tak má možnost si rozkliknout aktuální nabídku inzerce.
Můžeme vám pomoci se samotným sdělením a vytvoříme vám vaši reklamu i graficky. Dokážeme ji navíc měnit dle vašich potřeb i během samotného chodu kampaně. Takzvané bannery se mohou měnit a zobrazovat dle vašich přání. Dokážeme nejlépe vyhodnotit, kdy je potřeba kampaň odstartovat a nabídneme nejlepší řešení v rámci vašeho rozpočtu. Specializujeme se také na konkrétní zaměření reklamy.
V případě zájmu o reklamu na našem portále, který sleduje většina příbramských občanů a rovněž i široké okolí, napište na emailovou adresu: inzerce@pribram.cz či nás kontaktujte telefonicky na čísle: 800 152 151. Na všem se dá domluvit a vaše spokojenost je naší prioritou!
Určitě i vy znáte ten stav, kdy přijdete domů a ve schránce už na vás čekají hromady letáků, které nabízejí kdejaké slevy na konkrétní produkty či služby. Většina těchto tiskovin končí hromadně v popelnici bez toho, aniž by je příjemce vůbec otevřel. Pro firmy jsou to zbytečně vyhozené peníze, které by mohly investovat mnohem lépe.
Na trhu s reklamou nechybí ani takové možnosti, jako vměstnat se mezi další stovky firem do objemných katalogů. Nejenže se takové médium stává nepřehledným pro potenciální zákazníky, ale rovněž také ekonomicky nevýhodným. Za zveřejnění je třeba zaplatit opravdu velké peníze a hodnota inzerátu je mnohdy nulová. Nehledě na kvalitu grafického zpracování, které je mnohdy obohaceno tunami nezajímavého textu.
Proč to tedy nezkusit na úrovni 21. století. Na pribram.cz si lze povšimnout, že s pravidelností se k nám vracejí spokojení inzerenti. Návštěvnost našeho portálu přesáhla 4 miliony přístupů za loňský rok a stále rosteme. Aktuálně náš portál navštěvuje denně dvacet tisíc lidí z regionu. Téměř každý návštěvník u nás zobrazí více než 2 stránky, neboť za minulý rok jsme zaznamenali více než 8,5 milionu prokliků. Naše inzerce je vidět! Kdykoliv, kdekoliv a kdokoliv si otevře náš zpravodajský web, tak má možnost si rozkliknout aktuální nabídku inzerce.
Můžeme vám pomoci se samotným sdělením a vytvoříme vám vaši reklamu i graficky. Dokážeme ji navíc měnit dle vašich potřeb i během samotného chodu kampaně. Takzvané bannery se mohou měnit a zobrazovat dle vašich přání. Dokážeme nejlépe vyhodnotit, kdy je potřeba kampaň odstartovat a nabídneme nejlepší řešení v rámci vašeho rozpočtu. Specializujeme se také na konkrétní zaměření reklamy.
V případě zájmu o reklamu na našem portále, který sleduje většina příbramských občanů a rovněž i široké okolí, napište na emailovou adresu: inzerce@pribram.cz či nás kontaktujte telefonicky na čísle: 800 152 151. Na všem se dá domluvit a vaše spokojenost je naší prioritou!
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: pribram.cz
autor: pmr
Další články
Vánoce v hornickém domku i pod zemí: Muzeum láká na sváteční program a výstavu příbramských betlémů
Předvánoční atmosféra, tradiční řemesla, koledy i prohlídky podzemí. Příbramské …
Zloději mají přes zimu žně: Jak ochránit svou chatu či chalupu
S příchodem zimy začíná pro zloděje zaměřující se na chaty a chalupy hlavní sezóna. …
Příbramská galerie představuje dílo Taji Spasskové
Výstava Matter od Absence je první velkou sólovou výstavou multidisciplinární …
Gastro agent: Pizza Italia Příbram
Fast-food je hlavně o rychlosti. Ale v době, kdy se jídlo mění v logistiku, hledáme …
Fast food
Příbram řeší nedostatek kvalitních pracovníků: Roste zájem o částečné úvazky i technologické dovednosti
Poptávka po sezónních i stálých pracovnících v retailu a logistice se sice meziročně …
Zámek Březnice v pořadu Skryté skvosty: Česká televize natáčela s Jaroslavem Pleslem
Skryté skvosty představí zámek Březnice: historie, tajný sňatek i pobělohorská doba. …
Veterináři vymezili rizikovou oblast kvůli ptačí chřipce
Státní veterinární správa (SVS) v reakci na nepříznivý vývoj nákazové situace vymezuje …
Muzeum města Dobříš otevírá nové kreativní zázemí: první adventní dílny přilákaly návštěvníky, další akce už jsou v plánu
Muzeum města Dobříše zpřístupnilo v podkroví Kopáčkova domu nové prostory určené pro …
Kocouři doma zabrali: Ostrava padla 1:3
Desáté kolo ČEZ extraligy mužů přineslo do Příbrami radost. VK TROX po ztrátě prvního …
Sport
Zimní počasí se odkládá. Teplé jihozápadní proudění nepoleví
Zdá se podle posledních předpovědí, že se letos typicky zimního počasí zatím ani v …





