Toyota C-HR se představuje v soutěži Auto roku 2017
20. prosince 2017 (21:27)
O modelu Toyota C-HR, který do soutěže nominoval prodejce Toyota Dolák, se můžete dozvědět více v následujícím videu a článku
V rámci letošní přehlídky vozů přihlášených do soutěže Příbramské auto roku 2017 jsme dnes zavítali do autosalonu Toyota Dolák v Příbrami, který prodává a servisuje vozy značky Toyota. Dnes Vám představíme model Toyota C-HR.
Toyota C-HR - Jediná svého druhu - To je její motto, jelikož se jedná o výjimečný vůz. Je navržená tak, aby vás nadchla
Toyotu C-HR si nemůžete splést s žádným jiným autem.
Toyota C-HR je jedno z mála aut, za kterými se lidé na ulici otáčejí. Není se co divit, téměř mimozemské tvary přitahují pozornost. Auto staví na platformě TNGA, kterou si Toyota poprvé vyzkoušela na Priusu 4. generace.
Pro kompaktní crossover v podobě C-HR ale o 60 mm zkrátila rozvor na 2640 mm a zvětšila rozchod kol (o 10 mm vzadu, o 20 mm vpředu).Výsledkem je na tak malé auto překvapivý dostatek prostoru v interiéru pro řidiče i spolujezdce. Dokonce ani vzadu není potřeba se bát sedět.
Futuristický design vnějšku přenáší Toyota také do interiéru, který lze označit za luxusní. Automobilka využívá na pohled i na dotek příjemné materiály budící dojem, že jsme možná o třídu výš.
Kompaktní a dynamický tvar karoserie nabízí dostatek vnitřního prostoru a nejlepší poloměr otáčení ve své kategorii, který činí pouhých 5,2 m.
Co se týká motorů, auto je k dispozici s 1,2l turbem nebo 1,8l atmosférickým motorem VVT-i zapojeným v systému hybridního pohonu.
První zmíněná varianta může pracovat s pohonem předních kol a manuálním řazením, popřípadě s automatickou převodovkou typu CVT a pohonem všech kol.
Druhá motorizace je atmosféricky plněný motor s objemem 1.8litru v kombinaci s elektromotorem. Tahle kombinace nabízí pohon přední nápravy, výkon 90 kW a disponuje automatickou převodovku CVT. Musíme však říci, že v rámci ekologie Toyota myslela snad na vše a tudíž se dá s plně nabitými bateriemi a lehkou nohou na plynu proplout kratší ranní městskou kolonou čistě na elektřinu. Je však nutné pečlivě pracovat s pedálem plynu a nepřekročit rychlost 50 km/h. Poté se totiž aktivuje benzinová jednotka.
C-HR překvapí svými jízdními vlastnostmi. Oproti některým klasickým modelům světoznámých značek se totiž Toyota opravdu vyznamenala a vytvořila nadmíru komfortní a ovladatelné auto! Ke všemu přispívá nízké těžiště, propracovaná zadní náprava. Nerovnosti jsou pro podvozek C-HR celkem nezajímavým faktem, musíte potkat vážně velký poklop od kanálu nebo výmol, aby se v kabině ozvala rána od kol. Odhlučnění podvozku si tak zasluhuje naprostou jedničku.
Pár slov na závěr? Je to hustý! Asi takhle nějak se dá Toyota C-HR popsat. Japonský nováček totiž přichází s divokou elegantní karoserií, bohatou výbavou, a příjemně naladěným podvozkem
Toyotu C-HR, ale i další modely značky Toyota Vám rádi představí v příjemném prostředí autosalonu Toyota Dolák, který se nachází v Evropské ulici na výjezdu z Příbrami.
Toyota C-HR - Jediná svého druhu - To je její motto, jelikož se jedná o výjimečný vůz. Je navržená tak, aby vás nadchla
Toyotu C-HR si nemůžete splést s žádným jiným autem.
Toyota C-HR je jedno z mála aut, za kterými se lidé na ulici otáčejí. Není se co divit, téměř mimozemské tvary přitahují pozornost. Auto staví na platformě TNGA, kterou si Toyota poprvé vyzkoušela na Priusu 4. generace.
Pro kompaktní crossover v podobě C-HR ale o 60 mm zkrátila rozvor na 2640 mm a zvětšila rozchod kol (o 10 mm vzadu, o 20 mm vpředu).Výsledkem je na tak malé auto překvapivý dostatek prostoru v interiéru pro řidiče i spolujezdce. Dokonce ani vzadu není potřeba se bát sedět.
Futuristický design vnějšku přenáší Toyota také do interiéru, který lze označit za luxusní. Automobilka využívá na pohled i na dotek příjemné materiály budící dojem, že jsme možná o třídu výš.
Kompaktní a dynamický tvar karoserie nabízí dostatek vnitřního prostoru a nejlepší poloměr otáčení ve své kategorii, který činí pouhých 5,2 m.
Co se týká motorů, auto je k dispozici s 1,2l turbem nebo 1,8l atmosférickým motorem VVT-i zapojeným v systému hybridního pohonu.
První zmíněná varianta může pracovat s pohonem předních kol a manuálním řazením, popřípadě s automatickou převodovkou typu CVT a pohonem všech kol.
Druhá motorizace je atmosféricky plněný motor s objemem 1.8litru v kombinaci s elektromotorem. Tahle kombinace nabízí pohon přední nápravy, výkon 90 kW a disponuje automatickou převodovku CVT. Musíme však říci, že v rámci ekologie Toyota myslela snad na vše a tudíž se dá s plně nabitými bateriemi a lehkou nohou na plynu proplout kratší ranní městskou kolonou čistě na elektřinu. Je však nutné pečlivě pracovat s pedálem plynu a nepřekročit rychlost 50 km/h. Poté se totiž aktivuje benzinová jednotka.
C-HR překvapí svými jízdními vlastnostmi. Oproti některým klasickým modelům světoznámých značek se totiž Toyota opravdu vyznamenala a vytvořila nadmíru komfortní a ovladatelné auto! Ke všemu přispívá nízké těžiště, propracovaná zadní náprava. Nerovnosti jsou pro podvozek C-HR celkem nezajímavým faktem, musíte potkat vážně velký poklop od kanálu nebo výmol, aby se v kabině ozvala rána od kol. Odhlučnění podvozku si tak zasluhuje naprostou jedničku.
Pár slov na závěr? Je to hustý! Asi takhle nějak se dá Toyota C-HR popsat. Japonský nováček totiž přichází s divokou elegantní karoserií, bohatou výbavou, a příjemně naladěným podvozkem
Toyotu C-HR, ale i další modely značky Toyota Vám rádi představí v příjemném prostředí autosalonu Toyota Dolák, který se nachází v Evropské ulici na výjezdu z Příbrami.
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
Další články
Za Kladnem, Mladou Boleslaví a Kolínem: Příbram je čtvrtá nejlidnatější obec kraje
Příbram měla k 1. listopadu 2025 přibližně 34 058 obyvatel. Více než 10 % tvoří děti …
Umění v jídelně bývalého lágru: Vojna ožila divadelním festivalem
Do Památníku Vojna Lešetice zavítaly o minulém víkendu desítky návštěvníků na Festival …
Strážníci v Příbrami našli pohřešovaného chlapce s autismem
Ve středu ráno přijala Městská policie Příbram oznámení o pohřešovaném chlapci s …
ZOD Starosedlský Hrádek: moderní zemědělský areál v okrese Příbram představil farmu za účasti ministra
Zemědělsko obchodní družstvo Starosedlský Hrádek patří mezi nejvýznamnější podniky v …
VIDEO
Místostarosta Peterka: Podpora sportu musí růst spolu s dětmi i náklady klubů
Příbramský sport roste, podpora ne. Místostarosta Miroslav Peterka (ODS) chce na …
Příbramský Bobcats nezastavil ani tým ze Slovenska. A mají další titul
Junioři Příbram Bobcats završili svou dominantní sezonu ve 2. juniorské lize dalším …
Hurá akce pro chrty: Dobré skutky v MŠ Školní pokračují
V Mateřské školce Školní v Příbrami proběhla úspěšná sbírka starších dek pro týrané …
Gel místo skalpelu. Nová naděje pro bolavé klouby
Zapomeňte na titanové implantáty, bolestivé rekonvalescence a doživotní medikaci. …
Nová éra pod Svatou Horou: moderně – nadčasově vybavená základka pro dnešní děti
Základní škola pod Svatou Horou slavnostně představila nově zrekonstruované prostory, …
FOTOGALERIE




