Sportovní zařízení města Příbram mají nové logo a pracují na novém webu
24. dubna 2017 (17:30)
Logo příspěvkové organizace města Příbram navazuje na jednotný vizuální styl města, který vznikl na základě veřejné soutěže na nové logo v roce 2015. Sportovní zařízení města (SZM) je tak první vlaštovkou, která sjednotila svůj styl s vizí města Příbram.
Nové logo se objeví na všech papírových a digitálních materiálech, či reklamních předmětech. „Jednotný styl bude přínosem pro organizaci ve smyslu lepší komunikace s veřejností a pracujeme i na novém webu SZM, který zprovozníme během několika týdnů,“ uvedl Jiří Holobrada, ředitel Sportovního zařízení města Příbram s doplněním, že nové internetové stránky budou přehlednější, flexibilní a v moderním stylu tak, aby byly pro současné i nové návštěvníky atraktivní. Zároveň se tam nově objeví další užitečné a aktuální informace a vylepšení, která doposud na stránkách chyběla.
Nové logo se objeví na všech papírových a digitálních materiálech, či reklamních předmětech. „Jednotný styl bude přínosem pro organizaci ve smyslu lepší komunikace s veřejností a pracujeme i na novém webu SZM, který zprovozníme během několika týdnů,“ uvedl Jiří Holobrada, ředitel Sportovního zařízení města Příbram s doplněním, že nové internetové stránky budou přehlednější, flexibilní a v moderním stylu tak, aby byly pro současné i nové návštěvníky atraktivní. Zároveň se tam nově objeví další užitečné a aktuální informace a vylepšení, která doposud na stránkách chyběla.
Půjde například o on-line rezervace ledů, nejčastější otázky a odpovědi, archiv tiskových zpráv nebo fotogalerie. V rámci propagace organizace jsou v plánu i menší předváděcí akce s dárečky pro návštěvníky. Navíc možná dojde i výměně fotografií, na některých je totiž stále dokonce ještě podnikatel Martin Severa, který měl v pronájmu letní kino do roku 2008. To nyní také spadá pod Sportovním zařízení města Příbram.
V běžné komunikaci se nové logo SZM promítne do všech komunikačních kanálů (web SZM, Facebook, Kahan, propagační tiskoviny i orientační systém města). Logo, ale i písmo, barevnost a grafické prvky představují základ postupně budované jednotné vizuální identity, která definuje novou ucelenou a kultivovanou prezentaci města. Je ale ovšem otázkou, jak se k sjednocení vizuální identity postaví například příbramské divadlo, které si nový vizuál i logo nechalo zpracovat před několika lety.
foto: pribram.cz
Tip redakce: Pokud nechcete, aby vám unikly aktuální informace, staňte se fanoušky naší stránky na Facebooku a budete 24 hodin denně v obraze.
zdroj: SZM
pribram.cz
pribram.cz
autor: RC
Další články
Děti mají právo na pocit bezpečí
Světový den prevence týrání a zneužívání dětí připomíná nutnost chránit …
Krajina, která učí i zrcadlí. Nová kniha o středních Čechách vede od starohor k dnešku i k sobě samým
Středočeský kraj ve spolupráci s nakladatelstvím Dokořán představil již dvanáctou …
30+ PARTY v Pekle: Večer, jaký Příbram ještě nezažila
Music Club Peklo slaví třetí narozeniny od otevření klubu a tak zve už tento pátek 21. …
Temala převzala štafetu v náhradní rodinné péči
Dlouholetou činnost kanceláře náhradní rodinné péče při Dětském domově Korkyně na …
Je čas námluv raka kamenáče
Rak kamenáč je nejvzácnější druh raka v naší zemi a stal se symbolem CHKO Brdy.
Pacific Crest Trail: Ema Albrechtová vypráví v Příbrami o cestě z Mexika do Kanady
Jaké to je projít pěšky legendární trasu Pacific Crest Trail? O tom bude ve čtvrtek …
Do Česka dorazily první výrazné projevy zimy: studená fronta přinesla sníh, mráz i náledí
Do České republiky zamířila už v pondělí výrazná studená fronta, která přinesla první …
Gertrudy pořádají MODES ROBES 9. Pomoc zvířatům skrz módu
Devátý ročník charitativního bazaru MODES ROBES se uskuteční v sobotu 22. listopadu v …
FOTOGALERIE
Vánoční MINT Market v Příbrami: místo, kde najdete originální dárky od českých tvůrců
Vánoční nákupy začínají letos v Příbrami už v sobotu 22. listopadu. Estrádní sál v …
Houpák zarůstá a stín nesvědčí vřesům
Každý, kdo si oblíbil vrchol Houpák v CHKO Brdy, kde se rozkládala bývalá cílová …





